درباره سامانه  سیمرغ آریایی

 

در دنیای امروز که صنعت گردشگری بیشترین سهم ارز آوری و معرفی فرهنگ و آداب و روسوم هر کشور را دارد و ایران نیز به عنوان یکی از قطبهای گردشگری دنیا می باشد و صنعت هوانوردی یکی از اصول این تجارت می باشد ولی متاسفانه در عصری که ما دم از فناوری و پیشرفت خدمات دیجیتال میزنیم ، خدمات بیشتر مجموعه ها به صورت سنتی انجام می شود و فقط مجموعه ها محدودی هستند که از فناوری روز دنیا برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند و بهترین خدمات را در کمترین زمان به مسافران خود ارائه می دهند.شرکتهای هواپیمایی به دلیل بالا بودن مراجعه کننده و داشتن موقعیت حساس و استراتژیک که در هر کشوری از صنایع مورد توجه قرار دارد و شرکتها هزینه های زیادی را بابت  ارائه خدمات پرداخت می نمایند و با داشتن ساختار سنتی در زمان ارائه خدمات دچار خطای انسانی و  مشکلات برای مسافران و پرسنل اداری و یا تاخیر زیاد در دریافت خدمات مسافران می گردد و باعث کاهش سود حاصله برای مجموعه ها شده و شرکتهای هواپیمایی برای جبران این سود مجبور هستند از کیفیت خدمات خود کم کنند و این مسایل باعث تاثیر منفی در نگرس مسافر نسبت به شرکت هواپیمایی می گردد.

شرکت هلدینگ سیمرغ آریایی با مشاهده مشکلات و نواقص موجود در حمل و نقل هوایی و صنعت گردشگری  و نحوه ارائه خدمات و بازار سنجی و بررسی نیازها در ارائه و دریافت خدمات در جامعه  موفق به خلق فناوری جدید و مدرن در این زمینه شده است که در ایران و جهان کم نظیر می باشد و بیشتر خدمات شرکتهای هواپیمایی را از قبیل تبلیغات و بازاریابی ، فروش بلیط و ترانسفر و خدمات رفاهی و اطلاع رسانی را پوشش دهد و هزینه های جانبی مجموعه را تا به حد چشمگیری کاهش می دهد و برعکس سود و درامد خوبی نصیب مجموعه ها با استفاده از این سیستم می نماید  .با اجرای درست و اصولی این پروژه در هر مجموعه دیگر ارائه خدمات به صورت سنتی در خدمت رسانی و امور اداری و خدماتی مجموعه ها جایی نخواهد داشت و کلیه خدمات به صورت یکپارچه و الکترونیکی ، آنلاین در کمترین زمان با بیشترین دقت و ضریب امنیتی بالا و کمترین هزینه ارائه می گردد و مدیران ارشد به راحتی می توانند در هر ساعت از شبانه روز از نوع و نحوه خدمت رسانی به مسافران را ارزیابی کنند و به صورت مستقیم با آنها در ارتباط باشند و اطلاعات و.اخبار و برنامه های پروازی را در اختیار مسافران قرار دهند و حتی بین مسافران می توانند نظرسنجی انجام دهند.

بزرگترین مزیت اجرای پروژه این است که هیچ کاغذی در این سیستم استفاده نمی گردد و دریافت خدمات با یک  کارت الکترونیکی هوشمند اختصاصی می باشد ، پرسنل و کاربر  می توانند به خدمات مجموعه بر اساس نیاز خود دسترسی داشته باشند، ضمنا می توانند علاوه بر در یافت خدمات مجموعه از خدمات شرکتهای دیگر متصل به این سیستم هستند بدون محدودیت مکانی و زمانی استفاده نمایند.کلیه خدمات این سامانه به صورت یکپارچه و آنلاین و با پوشش دهی کل کشور بوده و مجموعه هایی  که متصل به این سامانه هستند بدون محدودیت و هزینه اضافی خدمات را به کاربران خود و سایر مجموعه ها ارائه می نمایند.

 

 خدمات و مزایای  سامانه هوشمند سیمرغ آریایی

  • استفاده از کارت هوشمند به عنوان کارت شناسایی سیستمی سامانه سیمرغ آریایی و دریافت خدمات از کارگزاران 
  • ارائه خدمات از طریق سیستم یکپارچه بر اساس استان و شهر در داخل و خارج کشور بدون محدودیت مکانی
  • ارائه خدمات و تخفیفات ویژه برای مسافران کثیر السفر به صورت انلاین و هوشمند
  • قابلیت رزرو چندین خدمات از یک درگاه بدون محدودیت و ثبت اطلاعات در کارت هوشمند سیمرغ
  • ارائه خدمات رزرو تورهای داخلی و خارجی برای مسافران با کمترین هزینه
  • ایجاد پنل کاربری اختصاصی از طریق سایت و نرم افزار موبایل برای دریافت خدمات مسافر
  • ایجاد دسترسی به اطلاعات شخصی و پزشکی و مدارک شناسایی کاربران در صورت بروز مشکلات احتمالی
  • دریافت خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی با قابلیت پشتیبانی و مشاوره خدمات به صورت انلاین
  • قابلیت درخواست خدمات اداری گردشگری(ویزا و وقت سفارت)با استفاده از سامانه به صورت آنلاین
  • ایجاد تورهای مجازی آنلاین و آشنایی با جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر های داخلی و خارجی
  • امکان ارائه خدمات برای مهمانان و توریستهای خارجی در داخل کشور بدون محدودیت در هر لحظه
  • استفاده از سیستم های ارتباطی نرم افزار موبایل،وب ، جایگاههای متصل به سیستم ، تلفن گویا به صورت یکپارچه
  • قابلیت کنسل کردن خدمات رزرو شده و بازگشت هزینه به حساب کاربری به صورت آنلاین در کمترین زمان
  • امکان رزرو برای چند نفر که دارای کارت هوشمند با استفاده از یک کارت هوشمند سامانه سیمرغ آریایی
  • عضویت در باشگاه مسافران و استفاده از برنامه های باشگاه و شبکه تصویری سامانه سیمرغ آریایی
  • ارائه خدمات رزرو پارکینگ فرودگاه ، ایستگاه قطار ،پایانه اتوبوس و عمومی داخل شهری به صورت آنلاین
  • دریافت خدمات از تمام مجموعه های متصل به سیستم سامانه سیمرغ با استفاده از این کارت بدون محدودیت 
  • حذف کامل کاغذ از سیستم اداری و خدماتی و رزواسیون ، در سامانه سیمرغ آریایی برای اولین بار در کشور
  • استفاده از کارت هوشمند بجای بلیط کاغذی در زمان رزرو بلیط های هواپیما و قطار و اتوبوس و دریافت خدمات
  • استفاده از کارت برای آشنایی بهتر مهمانداران با مسافران عزیز برای تکریم مناسب مسافران پرواز
  • ارتباط مستقیم گروه اداری و مدیریتی سامانه با مسافران برای نظرسنجی و ارزیابی وسرویس دهی بهتر مجموعه ها
  • قابلیت رزرو خدمات مراکز اقامتی و ترانسفر عمومی و گردشگری و تشریفاتی و مراکز گردشگری به صورت آنلاین
  • رزرو بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس در کمترین زمان و ثبت اطلاعات بلیط بر روی کارت هوشمند سیمرغ
  • خرید با تخفیفهای ویژه از مجموعه ها و فروشگاهای طرف قرارداد سامانه به صورت آنلاین و حضوری
  • پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته و بدون محدودیت برای کاربران عضو سامانه به صورت تلفنی 
  • خرید انلاین سوغات شهرهای ایران و صنایع دستی هنرمندان ایران زمین بدون محدودیت مکانی
  • دریافت خدمات بیمه به صورت آنلاین و پوشش های بیمه برای دارندگان کارت هوشمند سیمرغ
  • ارائه خدمات اطلاع رسانی و ارتباطی با مسافران به صورت انلاین و بدون محدودیت با کمترین هزینه
  • ایجاد بستر تبلیغاتی و معرفی خدمات و محصولات به صورت مکانیزه و هوشمند

 

(توجه:کارت هوشمند سامانه سیمرغ آریایی کارت شناسایی شما در سیستم یکپارچه ارائه خدمات می باشد و سرویس دهی با این کارت فقط به مالک کارت امکانپذیر می باشد)

 

تجریه یک سفر خاص با سامانه هوشمند سیمرغ آریایی